اگر در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام میخواهید اکانت های متعدد ایجاد کنید شماره مجازی یکی بهترین راه حل ها جهت رفع این محدودیت هاست, در پکیج ساخت شماره مجازی انواع کشورها شما یاد خواهید گرفت چگونه به صورت کاملا نامحدود شماره مجازی ایجاد نمایید.

سایت آرنا لرن با توجه به نیاز کاربرانش پکیج ساخت شماره مجازی رو ایجاد کرده که شما با استفاده از این پکیج میتوانید به سادگی شماره مجازی ایجاد نمایید.

شماره مجازی

شماره مجازی چیست

ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان ……. شماره مجازی شماره های غیر واقعی و غیر حقیقی هستند که شما به کمک آن بدون استفاده از یک تلفن واقعی یا بدون استفاده از سیم کارت یک اپراتور می توانید از آن برای ساخت اکانت و حساب کاربری در برنامه های مختلف استفاده کنید. در حقیقت این شماره ها توسط برخی از شرکت ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و بدون داشتن سیم کارت می توانند از آن استفاده کنند. معمولاً شماره های مجازی مربوط به دو کشور کانادا و آمریکا هستند و هر فرد بدون پرداخت هزینه می تواند از آنها برای اپلیکیشن های مختلف یا ثبت نام در وب سایت های مختلف استفاده کنند.

ساخت شماره مجازی چندان سخت نیست و کاربران از طریق نصب اپلیکیشن مخصوص این کار یا برنامه های ارائه دهنده این خدمات امکان استفاده از آن را دارند. اپلیکیشن های مختلفی برای ساخت این شماره ها معرفی شده که هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای ios قابل استفاده هستند و شما تنها می توانید از یک سیم کارت متصل به اینترنت برای گرفتن شماره مجازی کمک بگیرید. ویژگی جالبی که در مورد شماره های مجازی وجود دارد این است که اکثر آنها به صورت رایگان و در تعداد معدود در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و امکان استفاده از آنها برای ارسال و دریافت پیام یا حتی تماس صوتی و تصویری به کمک اپلیکیشن های مختلف را فراهم می کنند.

 

پکیج ساخت شماره مجازی تمام کشورها

پکیجی که برای شما دوستان آماده کرده ایم ، یک پکیج کامل و بی نظیر است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید شماره مجازی تمام کشورها را به صورت نامحدود و بدون دردسر بسازید.

به کمک این پکیج میتوانید شماره مجازی کشورهای آرژانتین ، چین ، فیلیپین ، آلمان ، هونگ کونک ، هند ، ایران ، پاکستان ، سوئد ، آمریکا ، کانادا ، انگلیس ، روسیه و همه کشورها (جداگانه) را به صورت نامحدود بسازید

و همچنین شما امکان استفاده از این شماره مجازی ها در تمام شبکه های اجتمای مثل تلگرام, اینستاگرام, واتساپ و… را دارید.ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان.

 

منبع : ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان