اگر از آن دسته از افراد هستید که قصد دی اکتیو پیج اینستاگرام خود را حالا به هر دلایلی مثل مشغله کاری, درس خواندن یا کنکور و… دارید اینجا به شما یاد خواهم داد چگونه پیج اینستا را دی اکتیو کنیم. یکی از مزایا خوب دی اکتیو حساب اینستاگرام نسبت به دیلیت اکانت اینستاگرام این است که شما دوباره میتوانید حساب اینستاگرام خود را بازگردانی کنید این امکان به درد کسانی میخورد که قصد دارند به طور موقت در اینستاگرام فعالیت نکنند مانند دانشجویان یا دانش آموزان که به دلیل کنکور یا امتحانات میخوان به طور موقت در اینستاگرام نباشند.

چگونه پیج اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

برای دی اکتیو حساب اینستاگرام اولین قدم این است که شما از طریق مرورگر خود در موبایل وارد سایت   instagram.com شوید و به حساب اینستاگرام خود وارد شوید. حالا مراحل زیر به ترتیب انجام دهید.

  • در صفحه اصلی پیچ خود وار د شوید بر روی گزینه edit profile کلیک کنید.
  • در صفحه ای که برای شما باز می شود بیایید پایین و گزینه temporarily disable my account را انتخاب کنید.
  • در ادامه از در یک کادری از شما پرسیده میشود why are you یعنی چرا میخواهید حساب اینستاگرام خود را به طور موقت حذف کنید حالا باید یک گزینه را اینجا انتخاب کنید.
  • در صفحه جدیدی که برای شما باز میشود پسورد اینستاگرام خود را وارد کنید
  • و در آخرین مرحله دکمه آبی رنگ temporarily disable account را کلیک کنید تا موفق به دی اکتیو پیج اینستاگرام خود شوید.

دی اکتیو پیج اینستا

در این مراجع شما توانسته اید حساب اینستاگرام خود را به طور موقت حذف کنید حالا سوال اینجاست اگر بخواهید دوباره فعال سازیش کنیم حساب اینستاگراممان را باید چیکار کنیم؟ شما بعد از دو ساعت غیر فعال سازی حساب اینستاگرام خود میتوانید دوباره وارد حساب اینستاگرام خود شوید و دوباره حساب اینستاگرام شما فعال میشود.

نظر شما چیست؟

پیشنهاد و نظر شما چیست؟ آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا توانستید از این ترفند استفاده نمایید؟ لطفا نظر و پیشنهاد خود را در پایین این پست برای ما به اشتراک بگذارید

 

منبع : دی اکتیو پیج اینستا