دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از مواردی میباشد شاید کاربران اینستاگرام به آن نیاز داشته باشند, اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب در ایران و جهان است و ممکن برخی از کاربران بخواهد به هر دلایلی صفحه اینستاگرام خوشان را حذف کنند. در این آموزش قصد دارم به شما یاد بدهم چگونه بتوانید صفحه اینستاگرام خود را حذف کنید.

حذف اکانت اینستاگرام فقط از طریق سایت خود اینستاگرام امکان پذیر است و شما باید از طریق مرورگر موبایل یا کامیپوتر خود اقدام کنید پس در ادامه مطلب همراه تکبین باشید.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

برای حذف اکانت اینستاگرام اولین قدمی که باید انجام بدهید اینکه به صفحه Delete Your Account در اینستاگرام بروید یا اینکه لینک زیر کپی و در مرورگر خود وارد کنید

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

وقتی وارد این صفحه میشود اگر قبلا از طریق مرور گر وارد نشده باشید باید اول یوزر و پسورد اینستاگرام خود را سپس وارد صفحه جدیدی میشود.

در اینجا صفحه شما شرایط و قوانین دیلیت اکانت اینستاگرام را میبینید برای حذف اکانت اینستاگرام از شما میپرید Why are you deleting your account? یعنی چرا میخواهید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید؟ یک دلیل را انتخاب میخوانید و در آخر گزینه permanently delete my account که به رنگ قرمز است را انتخاب میکنید و اکانت شما حذف میشود

حذف اکانت اینستاگرام

 

دلایلی که میتواند از حذف اکانت اینستاگرام، شما را بازدارد!!!

قوانین اینستاگرام برای کاربرانی که صفحه خود را دیلیت میکنند به دشدت سخت گیرانه میباشد. شما بعد از دیلیت اکانت دیگر نمیتوانید به هیچ عنوان صفحه خود را برگردانید  .موارد دیگری که میتواند شما را بعد از حذف اکانت اینستاگرام تحت تاثیر قرار دهد به شرح زیر میباشد:

  • شما دیگر قادر به استفاده از اسم صفحه حذف شده در آینده نخواهید بود.
  • ایمیل ثبت شده در داخل صفحه حذف شده، قابل استفاده در صفحه دیگری نخواهید بود.
  • تمامی اطلاعات و فعالیت‌ های شما اعم از پیام‌ های رد و بدل شده در دایرکت پاک خواهد شد.

تمامی این موارد برای حفظ حریم شخصی شما در نظر گرفته شده است. اما نکات مهم دیگری که بدون داشتن شرایط امکان دیلیت اکانت اینستاگرام نخواهید داشت :

  • بدون داشتن پسورد پیج به هیچ وجه نمیتوانید صفحه در اینستاگرام را پاک کنید.
  • در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید از روش های موجود، رمز جدید برای پیج خود ثبت کرده و در ادامه آن را حذف کنید.
  • برای ورود به پیج خود میتوانید به جز اسم پیج از ایمیل و شماره ثبت شده در داخل پیج نیزاستفاده کنید.

نظر شما چیست؟

پیشنهاد و نظر شما چیست؟ آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا توانستید از این ترفند استفاده نمایید؟ لطفا نظر و پیشنهاد خود را در پایین این پست برای ما به اشتراک بگذارید

 

منبع : دیلیت اکانت اینستاگرام